msplifesblogg

Direktlänk till inlägg 2 maj 2013

några vackra verser!

Av msplifesblogg - 2 maj 2013 18:58

hejj...igen!

Här är några vackra varser!


"Ta vara på ditt liv för nu är det din stund på jorden!"

"Den som läser böcker lever många liv."

"Även ett litet hus kan rymma stor glädje."

"Vi lever alla under samma himmel, men delar inte samma horisont,"
"Man kan inte vara ung hela livet men barn kan man alltid vara!"


Hoppas ni gillar dem! Kom ihåg att jag inte gjort verserna själv!


Hejdå!!!




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av msplifesblogg - 4 augusti 2013 10:07

Heey! Det var längesen! Msp livet fortsätter som vanligt! ;) Börjat med en ny serie! Kompisar på nätet! Antar att jag inte kommer göra heeeeela serien med alla avsnitt som finns på riktigt! För varje gång jag startar en serie vill jag börja på en ny!...

Av msplifesblogg - 2 maj 2013 17:28

hej! Som ni ser på rubriken så är jag hungrig!    Och som ni vet så är jag inte jätte bra på att blogga. (asså på att komma ihåg att man ska blogga!) Så jag tänkte att i stället för veckans moviestar kan jag ha månadens ros! Jag kommer inte h...

Av msplifesblogg - 28 april 2013 19:07

hejj! Jag har haft en super bra helg! En av mina bästisar (jag har två) sovde över hos mig! Det var jätte kul! jaja strunt i det nu! Vet ni vad jag gör? Jag spelar msp och superbia! Fast msp är ändå roligast! Släppte precis en ny film den het...

Av msplifesblogg - 26 april 2013 17:38


hejsan! Städar... :( Är grymt tråkigt! Fick min första KP igår!!    Och längtar till imorgon! Och nu fyller msp fyra år!     det var allt! Jag vet jag vet men jag orkar inte lägga in dagens galleria! :(   hejdå!!!    ...

Av msplifesblogg - 24 april 2013 16:12

Men Hejsan alla vänner!    Jag har saknat er! Och tänkt på er varje dag!   Men har inte hunnit skriva!    Jag har fyllt år!    Så jag har haft kalas hela helgen!    Och på msp har det hänt en del! Jag ska börja på en ny serie!    Ja, visst tr...

Presentation


hej skriv gärna frågor var med i min omröstning och skriv kommentarer!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

vilket är ditt favorit ämne i skolan?
 matte
 svenska
 geografi
 slöjd
 hemkunskap
 engelska
 NO
 SO
 idrott
 teknik
 musik
 bild
 annat

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards